Leggyakoribb kérdések

Van-e lehetőség személyes átvételre?

A Nyomdagurunál személyes átvétellel megrendelt termékek a Prime Rate Kft recepcióján vehetőek át munkaidőben 8:00 - 18:30-ig
Munkaidőn kívül pedig előzetes telefonos vagy e-mailes egyeztetés után.

Pontos cím: 1044 Budapest Megyeri út 53.
A személyes átvételhez szükséges: a megrendelést visszaigazoló email, vagy a megrendelő pontos neve és email címe.


Nem kaptam meg a csomagban a számlát. Mikor fogom megkapni?

Miután átvetted csomagodat és megérkezett számlánkra a megrendelésed összege, pénzügyes kolléganőnk kiállítja a számlát, melyet e-mailben továbbít részedre. Ez 1-2 napig eltarthat, ezért megértésedet kérjük. Köszönjük! :)


Mi az a kifutó? Miért fontos hogy túllógjon a kép?

Kifutónak a számítógépen megjelent rajzlapnak azt a részét hívjuk, amire a nyomtatás után már látványban nincs szükségünk, viszont a nyomtatási munkálatok miatt és a tökéletes végeredmény érdekében szükség van. A NyomdaGuru esetében ez a piros sávos keret jelzi a kifutót.

Kifutó alkalmazása egyoldalas sablon esetén is szükséges, de kétoldalas termék esetén van igazán létjogosultsága. Kétoldalas nyomtatás során a másik oldal elcsúszhat, és ilyenkor már egy hajszálnyi is látszódhat a papíralapanyag színéből a vágást követően az egyik oldalon, hiszen vágás során csak az egyik oldal látható, amihez a gép igazodik.

Javasolt legalább 3mm kifutót hagyni a háttérrel vagy a képünk olyan részével, ami semmi lényegest nem tartalmaz, így biztosan szép lesz a rendelt termék.


Mikor kapom meg a megrendelésem?

A gyártási idő normál gyártás esetén 5 munkanap, a kiszállítás 1-3 munkanap. Ez összesen 8 munkanap is lehet, kérjük ezt vedd figyelembe, de általános tapasztalatunk az, hogy 6. munkanapon kézbesítésre kerül a termék.

Lehetőség van ú.n. gyors gyártásra (bruttó 5000 Ft felárért), ez esetben a gyártás 2 munkanap, a kiszállítás 1-3 munkanap. Ez összesen akár 5 munkanap is lehet, de általános tapasztalatunk az, hogy 3-4. munkanapon belül kézbesítésre kerül a termék.

Normál gyártás és gyors gyártás esetén is van lehetőség személyes átvételre nyomdánk recepcióján (1044 Budapest, Megyeri út 53. - Lidl mellett)
Ilyenkor csak a gyártási idővel kell számolni.

Személyes átvétel esetén kérjük várd meg az értesítő e-mailt, amely tartalmazza, hogy a rendelésed átvehető.


Gyakran ismételt kérdések

Termék funkció leírások
Mi az az ajánlókártya?

Az ajánlókártya egy olyan offline marketingeszköz, amelynek célja, hogy új ügyfeleket toborozz a már meglévő ügyfeleid segítségével. A bizalmi alapú ajánlás reklámereje felbecsülhetetlen. Biztosíts kedvezményt a hűséges és a jövőbeni vásárlóknak is, így ügyfeleid szívesebben népszerűsítik szolgáltatásaidat ismerőseik között.


Mire jó egy időpontkártya?

Az időpontkártya segítségével könnyen vezethető az ügyfelek következő időpontja a szolgáltatásaidra. A dátumok pontos kijelölése csökkenti az elmulasztott alkalmak számát. Visszatérő vásárlóidnak külön megjegyzéseket, kedvezményeket és reklámokat is elhelyezhetsz rajta.


Mi az a mini szórólap?

A mini szórólapok szerepe a vállalkozás márkaüzenetének eljuttatása az ügyfelekhez. Kis méretéből adódóan (85x55 mm) minimális költséggel adhatunk tájékoztatást a vállalkozásunk szolgáltatásairól, a különleges eseményekről, akciókról. A színes, egyedi dizájnnal ellátott szórólapok értéke a mennyiségben rejlik. Terjesztésének célja a minél szélesebb közönség megszólítása.


Mutasson többet
Technikai paraméterek
Milyen plakátméretekből lehet választani?

A Nyomdaguru termékválasztékában kis és nagy plakát néven két alapméret érhető el:

Kis plakát mérete: 350x500mm


Nagy plakát mérete: 500x700mm

Digitális nyomdai eljárással, HP Indigo 12000 berendezéseinken, ofszet nyomdai minőségben készítjük őket.

A fenti plakátméretek megtalálhatóak alap és akciós kreatívokkal is a sablonválasztékban. Saját grafikai kivitelben is indítható nyomtatás az Üres (Empty) sablonokat választva.


Milyen vastag papírra lesz ez kinyomtatva?

Választékunkat úgy alakítottuk ki, hogy az adott marketingeszközt a funkciójának leginkább megfelelő alapanyagra készítsük el számodra. 

Nagyon fontosnak tartjuk a minőségi kivitelezést. Minden termék esetében a sablont kiválasztva megnyitható a termékoldal. Itt lejjebb görgetve – számos egyéb információ mellett – megtalálható az adott termék pontos nyomdai paraméterezése is. Az alapanyag típusát és papírsúlyát is feltüntetjük minden esetben.


Mi az a Scodix-fólia?

A 3D-lakkozással azonos alapokon működő technológia. Olvasd el és nézd meg a 3D-lakkozás kérdésnél is a videót. Amikor fémfóliás befejezést alkalmazunk, akkor arany- vagy ezüstszínű fémes csillogással látjuk el a domború 3D UV-formalakkozott felületeket. Mindenképp nézd meg az alábbi két videót. Az itt látható csillogó hatású effekttel készítjük el az erre előkészített termékeket. A szerkesztőfelületen ezüst vagy arany színnel, domború hatású grafikai elemmel jelezzük ezeket az effekteket, melyek ugyanígy csillognak majd a termékeden.


Mutasson többet
Hogyan kezdj hozzá?
Tetszik egy sablon. Hogyan kezdjek a szerkesztéshez?

A sablon termékoldalán állva, bal oldalon kattints a „SZERKESZTÉS” gombra, így webáruházunk átirányít a szerkesztőfelületre. A sablon minden oldalát szerkesztheted, add meg az adataidat, és módosítsd kedved szerint. Amikor elkészültél a munkáddal, akár középen nevezd el termékedet, majd a jobb felső sarokban válaszd a „KÖVETKEZŐ” feliratú gombot, így átalakított sablonod mentésre kerül.


Nem találtam a szakmámnak megfelelő sablont. Tudnak segíteni?

Igen, tudunk többféleképpen is.

Mond el nekünk:

  • Hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 877 2077-es telefonszámon
  • Írj üzenetet az info@nyomdaguru.hu e-mail címre
  • Vagy válaszd az „ÜRES SABLONOK” főkategóriát, és felugrik egy pop-up ablak, ahova írd be, milyen szakmában tevékenykedsz.
  • A válaszok alapján hamarosan készíteni fogunk vállalkozásodnak megfelelő sablont, melyről értesítünk, amennyiben tudjuk elérhetőségedet.


Kötelező regisztrálnom?

Addig, amíg csak nézegeted a sablonokat, kipróbálod a szerkesztőt addig nem szükséges. Amennyiben a szerkesztés végén úgy döntessz, hogy megrendeled a kiválasztott, megszerkesztett terméket, a kosárba helyezéskor már regisztrálnod kell. 

A regisztráció egyébként is hasznos: félig megszerkesztett névjegyedet, szórólapodat elmentheted és amikor időd engedi, folytathatod a szerkesztést. Ha pedig kifogytál a már korábban megrendelt névjegyeidből, 1 kattintással újrarendelheted őket.


Mutasson többet
Szerkesztés
Mi az a kifutó? Miért fontos hogy túllógjon a kép?

Kifutónak a számítógépen megjelent rajzlapnak azt a részét hívjuk, amire a nyomtatás után már látványban nincs szükségünk, viszont a nyomtatási munkálatok miatt és a tökéletes végeredmény érdekében szükség van. A NyomdaGuru esetében ez a piros sávos keret jelzi a kifutót.

Kifutó alkalmazása egyoldalas sablon esetén is szükséges, de kétoldalas termék esetén van igazán létjogosultsága. Kétoldalas nyomtatás során a másik oldal elcsúszhat, és ilyenkor már egy hajszálnyi is látszódhat a papíralapanyag színéből a vágást követően az egyik oldalon, hiszen vágás során csak az egyik oldal látható, amihez a gép igazodik.

Javasolt legalább 3mm kifutót hagyni a háttérrel vagy a képünk olyan részével, ami semmi lényegest nem tartalmaz, így biztosan szép lesz a rendelt termék.


Saját fotó vagy a céglogó elhelyezése

Javasoljuk, hogy minél jobb minőségű képet (300 dpi) válassz a tökéletes végeredmény érdekében.

Első lépésként töltsd fel a fotódat a szerkesztő felületre:

Amennyiben a mobilodról szeretnél képet betölteni, ezt egy QR kód használatával tudod megtenni. A QR kód beolvasásával összekapcsolódhatsz a telefonoddal és átmásolhatod a szerkesztőbe a felhasználni kívánt képeket:

Ahol már rendelkezésre áll képdoboz, ott egyszerűen töltsd fel a rendszerbe a képedet, és húzd be a képdobozba.

Ha nincs a sablonon képdoboz, de szükséged van rá, ez esetben a rajzlap jobb felső részénél található „kép” fülre kattints. Igazítsd a képdobozt a helyére, szükség esetén méretezd át és az előbb mutatott behúzással helyezd el a képedet.

Színes háttér esetén, ha a logódat szeretnéd behúzni, javasoljuk, hogy átlátszó háttérrel PNG-ben töltsd fel a képedet.

Javasoljuk, hogy minél jobb minőségű képet (300 dpi) válassz a tökéletes végeredmény érdekében.


Empty azaz üres sablon használata

Az Empty azaz üres sablont az online szerkesztőfelületeken


 - kreativitásod szerint szerkeszthetsz számtalan rendelkezésre álló elemből egyedi grafikai tervet egyszerűen. Az itt található elemkészletet kiegészítheted saját referencia fotóid, logód és egyéb rajzos elemek feltöltésével.
 - vagy ide töltheted fel és pozicionálhatod saját előkészített grafikáidat, például, amennyiben egy megszokott szórólap terved már rendelkezésre áll.

Nézd meg bevezető videónkat is, ha bizonytalan vagy, illetve keress minket kérdéseiddel, ha elakadnál szerkesztés közben.


Mutasson többet
Megrendelés
Több termék megrendelése egy postaköltséggel

Amikor elkészültél egy kiválasztott termék szerkesztésével, lépj tovább és tedd a kosárba. A nyomdaguru weboldal is egy webáruház, így ezen a ponton bárhová navigálhatsz az oldalon és megszerkeszthetsz egy vagy több másik terméket is. Add azokat is a kosárhoz. Amennyiben minden számodra szükséges terméket előkészítettél a kosár oldalon még módosíthatod a kívánt mennyiségeket és egyben lezárhatod a megrendelésedet. Így egyszerre gyártjuk és csak egy postaköltséget számítunk fel.

Fontos: Automata rendszerünk van. Amennyiben külön adod le a rendeléseidet, nem fogjuk tudni összevonni azokat. Akkor sem, ha ugyanazon a napon vagy ugyanabban az órában követik egymást.


Már megrendelt termék újrarendelése

Két lehetőséged is van újra rendelni az elkészített állományodat.

Ha már egyszer megrendelted és szeretnél utánpótlást:
A menüsorban kattints az avatar képre vagy megadott nevedre, így tudod megnyitni saját fiókodat. Válaszd ki a „RENDELÉSI ELŐZMÉNYEK ÉS RÉSZLETEK" menüpontot. Miután betöltődtek eddigi rendeléseid, kattints a vele egy sorban szereplő „ÚJRARENDELÉS” gombra.

Ha még nem rendelted meg, csak módosítottad:
A menüsorban kattints az avatar képre vagy megadott nevedre, így tudod megnyitni saját fiókodat. Válaszd ki a „MUNKÁIM” menüpontot. Miután betöltődtek eddigi munkáid, kattints a vele egy sorban szereplő „SZERKESZTÉS” gombra.
A szerkesztés befejezésével tedd a kosárba a terméket és indulhat is a megrendelés.


Lemondhatom a megrendelést?

Sem az ÁSZF-ünk, sem a hatályos Kormányrendelet nem teszi lehetővé a megrendelés lemondását.

Mivel egyedi termék gyártásáról van szó, amelyet más személy részére nem tudunk értékesíteni, ezért a megrendeléseket már nem lehet lemondani.

Rendszer ráadásul teljesen automatikus, nem is tudunk törölni rendelést, mivel az már a vállalatirányítási rendszerbe bekerült és az továbbította a nyomdagépre.

Elállási jog egyedi termékek esetén:

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdés c) pontja szerint nem illeti meg a fogyasztókat az elállási jog az
 - olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy
 - olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
 Ilyenek a méretre szabott, vagy egyéb szolgáltatás igénybevételével egyedi igények alapján előállított termékek. Tehát ilyen esetben nem jogosultak a vásárlók elállni a szerződéstől, és visszaküldeni a terméket.


Mutasson többet
Fizetés
Milyen fizetési módok vannak, hogyan tudok fizetni?

A Nyomdaguru.hu oldalon a következő fizetési módok közül választhatsz:

  • SimplePay bankkártyás fizetés - bármelyik szállítási mód kiválasztása esetén (MPL házhozszállítás, Postapontok, Személyes átvétel) választhatod a Simplepay bankkártyás fizetési modulját.

    A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

  • Simplepay azonnali átutalásos fizetés: - bármelyik szállítási mód kiválasztása esetén (MPL házhozszállítás, Postapontok, Személyes átvétel) választhatod a Simplepay azonnali átutalás fizetési módot. Ebben az esetben egy netbanki (vagy QR-kóddal mobil banki) felületre irányít át az oldal, itt pedig 20 perc áll rendelkezésedre, hogy a megadott adatokkal teljesítsd a SimplePay átutalásos fizetést.
  • Utánvétes fizetés: MPL-es házhozszállítás, Postapont MOL, Postapont COOP, Postapont Post , Postapont packstation (csomagautomata) szállítási módok esetén választhatod ezt a fizetési módot. Ilyen esetben a megrendelt terméket a termék kézhezvételekor fizetheted ki. Az utánvétes fizetési mód bruttó 10.000 Ft-os összeghatárig érhető el. Utánvétes fizetés esetén bruttó 500 Ft utánvét kezelési díjat számítunk fel.

Figyelem! Személyes átvétel esetén semmilyen formában nincs lehetőség helyszínen történő fizetésre. Személyes átvétel esetén, rendeléskor válaszd a SimplePay bankkártyás fizetési módot vagy a SimplePay azonnali átutalást.


Nem kaptam meg a csomagban a számlát. Mikor fogom megkapni?

Miután átvetted csomagodat és megérkezett számlánkra a megrendelésed összege, pénzügyes kolléganőnk kiállítja a számlát, melyet e-mailben továbbít részedre. Ez 1-2 napig eltarthat, ezért megértésedet kérjük. Köszönjük! :)


Hogyan tudom a kuponomat érvényesíteni?

Amikor készen vagy a szerkesztéssel és a termékeket betetted a kosárba, a kosár összesítőben tudod megadni a kuponkódodat:


Az érvényesít gombra kattintva megjelenik egy rövid üzenet a jobb felső sarokban, hogy a kuponkód beváltása sikeres volt-e vagy sem:

Amennyiben a kuponkód érvényes, nem volt még felhasználva, akkor a sikeres beváltás után a kedvezmény összege azonnal megjelenik az összesítőben:

Egy rendeléshez csak egy kuponkedvezmény érvényesíthető. Amennyiben több kuponnal rendelkezel, a 2. kuponodat a legközelebbi rendelésed alkalmával tudod felhasználni.


Mutasson többet
Szállítás, átvétel
Van-e lehetőség személyes átvételre?

A Nyomdagurunál személyes átvétellel megrendelt termékek a Prime Rate Kft recepcióján vehetőek át munkaidőben 8:00 - 18:30-ig
Munkaidőn kívül pedig előzetes telefonos vagy e-mailes egyeztetés után.

Pontos cím: 1044 Budapest Megyeri út 53.
A személyes átvételhez szükséges: a megrendelést visszaigazoló email, vagy a megrendelő pontos neve és email címe.


Honnan tudom meg, hogy mikor érkezik a futár?

Egyrészt kapni fogsz tőlünk egy e-mailt amikor a becsomagolt kész terméket átadtuk a futárszolgálatnak.

A másik e-mail értesítést a Magyar Postától kapod, a kézbesítés előtti napon. Ebben már pontos információ fog szerepelni a futár érkezéséről.


Sürgős lenne... van lehetőség gyorsgyártásra?

Igen, van rá lehetőség. A gyártási idő gyorsgyártás esetén 2 munkanap (5 munkanap helyett).

A szolgáltatás ára bruttó 5.000 Ft.

A megrendelés az elkészülés visszaigazolása után azonnal átvehető a budapesti nyomdánk recepcióján, munkaidőn kívül is. 

Ezt a szolgáltatásunkat a szállítási cím kiválasztása után tudod megrendelni, a jelölőnégyzet bepipálásával:


Kapcsolatfelvétel
Hogyan tudok segítséget kérni a Nyomdagurutól?

Javasoljuk, hogy először olvasd át az ebben a menüpontban található leggyakoribb kérdéseket, itt már sok témában összegyűjtött kérdésre azonnali választ kaphatsz.

Munkaidőben 9.00-17.00 telefonon hívhatod a Nyomdaguru ügyfélszolgálat telefonszámát: +36 20 473 3628

Kérdésedet e-mailben is elküldheted az info@nyomdaguru.hu e-mail címre.

Segítséget kérhetsz a kapcsolat oldalon elhelyezett űrlap kitöltésével: nyomdaguru.hu/kapcsolat