Fizetés

Milyen fizetési módok vannak, hogyan tudok fizetni?

A Nyomdaguru.hu oldalon a következő fizetési módok közül választhatsz:

  • SimplePay bankkártyás fizetés - bármelyik szállítási mód kiválasztása esetén (MPL házhozszállítás, Postapontok, Személyes átvétel) választhatod a Simplepay bankkártyás fizetési modulját.

    A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

  • Simplepay azonnali átutalásos fizetés: - bármelyik szállítási mód kiválasztása esetén (MPL házhozszállítás, Postapontok, Személyes átvétel) választhatod a Simplepay azonnali átutalás fizetési módot. Ebben az esetben egy netbanki (vagy QR-kóddal mobil banki) felületre irányít át az oldal, itt pedig 20 perc áll rendelkezésedre, hogy a megadott adatokkal teljesítsd a SimplePay átutalásos fizetést.
  • Utánvétes fizetés: MPL-es házhozszállítás, Postapont MOL, Postapont COOP, Postapont Post , Postapont packstation (csomagautomata) szállítási módok esetén választhatod ezt a fizetési módot. Ilyen esetben a megrendelt terméket a termék kézhezvételekor fizetheted ki. Az utánvétes fizetési mód bruttó 10.000 Ft-os összeghatárig érhető el. Utánvétes fizetés esetén bruttó 500 Ft utánvét kezelési díjat számítunk fel.

Figyelem! Személyes átvétel esetén semmilyen formában nincs lehetőség helyszínen történő fizetésre. Személyes átvétel esetén, rendeléskor válaszd a SimplePay bankkártyás fizetési módot vagy a SimplePay azonnali átutalást.


Nem kaptam meg a csomagban a számlát. Mikor fogom megkapni?

Miután átvetted csomagodat és megérkezett számlánkra a megrendelésed összege, pénzügyes kolléganőnk kiállítja a számlát, melyet e-mailben továbbít részedre. Ez 1-2 napig eltarthat, ezért megértésedet kérjük. Köszönjük! :)


Hogyan tudom a kuponomat érvényesíteni?

Amikor készen vagy a szerkesztéssel és a termékeket betetted a kosárba, a kosár összesítőben tudod megadni a kuponkódodat:


Az érvényesít gombra kattintva megjelenik egy rövid üzenet a jobb felső sarokban, hogy a kuponkód beváltása sikeres volt-e vagy sem:

Amennyiben a kuponkód érvényes, nem volt még felhasználva, akkor a sikeres beváltás után a kedvezmény összege azonnal megjelenik az összesítőben:

Egy rendeléshez csak egy kuponkedvezmény érvényesíthető. Amennyiben több kuponnal rendelkezel, a 2. kuponodat a legközelebbi rendelésed alkalmával tudod felhasználni.


Sikertelen fizetés :(   Hogyan tovább?

Ennek különböző okai lehetnek: Bankkártya napi limit túllépés, fedezethiány, időtúllépés, esetleg hibás bankkártya adatok megadása, stb.

Bankkártyás fizetés esetén 3 perc áll rendelkezésedre megadni az adatokat. A Simplepay azonnali átutalásnál 20 perced van az utalásra.

Javasoljuk, hogy figyeld a megjelenő hibaüzenetet. Ha úgy gondolod, hogy csak elgépelés volt az oka a sikertelen fizetésnek, megpróbálhatod újra. Amennyiben más oka van, akkor megpróbálhatsz másik fizetési módot (bankkártya helyett azonnali utalás, vagy fordítva, vagy ha az sem megoldás, akkor "fizetés személyes átvételkor" készpénzes opciót is választhatod (kivéve telephelyünkön történő személyes átvételkor, mert recepciónkon nincs pénzkezelés)