Termék funkció leírások

Mi az az ajánlókártya?

Az ajánlókártya egy olyan offline marketingeszköz, amelynek célja, hogy új ügyfeleket toborozz a már meglévő ügyfeleid segítségével. A bizalmi alapú ajánlás reklámereje felbecsülhetetlen. Biztosíts kedvezményt a hűséges és a jövőbeni vásárlóknak is, így ügyfeleid szívesebben népszerűsítik szolgáltatásaidat ismerőseik között.


Mire jó egy időpontkártya?

Az időpontkártya segítségével könnyen vezethető az ügyfelek következő időpontja a szolgáltatásaidra. A dátumok pontos kijelölése csökkenti az elmulasztott alkalmak számát. Visszatérő vásárlóidnak külön megjegyzéseket, kedvezményeket és reklámokat is elhelyezhetsz rajta.


Mi az a mini szórólap?

A mini szórólapok szerepe a vállalkozás márkaüzenetének eljuttatása az ügyfelekhez. Kis méretéből adódóan (85x55 mm) minimális költséggel adhatunk tájékoztatást a vállalkozásunk szolgáltatásairól, a különleges eseményekről, akciókról. A színes, egyedi dizájnnal ellátott szórólapok értéke a mennyiségben rejlik. Terjesztésének célja a minél szélesebb közönség megszólítása.


Mire jó egy köszönőkártya?

A köszönőkártya apró figyelmesség a vevőidnek; másrészt egy hatékony marketingeszköz: segítenek az ügyfélkapcsolatok ápolásában és az újravásárlások növelésében. Megfelelő eszköz arra, hogy kitűnj versenytársaid közül, és e-mailek helyett nyomtatott kártyákkal köszönd meg ügyfeleid bizalmát.


Mire jó a bankjegy szórólap?

A bankjegy méretű szórólapok amellett, hogy alkalmasak fogyasztóid tudomására hozni egy általad kínált új termék vagy szolgáltatás bevezetését, fix értékű kedvezményt is biztosítanak. A gyakran eldobott szórólapokkal ellentétben a feltüntetett pénzérték miatt elérheted, hogy az ügyfeleid megőrizzék pénztárcájukban.